Feedback exceptional din partea drumului cu tehnologia Touch. Anvelopa Dunlop SP QuattroMaxx beneficiaza de tehnologia Dunlop Touch pentru a va oferi un nivel sporit de feedback din partea drumului.
Rezultatul este un sofat mai usor si mai placut. Precizie de dirijare, prin intermediul tehnologiei DuPont Kevlar Peretii laterali ai anvelopei SP QuattroMaxx sunt ranforsati cu ajutorul tehnologiei DuPont Kevlar pentru a va oferi precizie de dirijare si stabilitate la viraje.
Aderenta buna pe drumuri ude si uscate. Compusul Dual Silica ofera niveluri inalte de aderenta si capacitate de franare, atat pe carosabilul ud, cat si pe cel uscat. De asemenea, compusul are o durata lunga de uzura, ceea ce inseamna parcurgerea unor distante mai lungi inainte de inlocuirea anvelopelor.
Rezistenta ridicata la acvaplanare. Canalurile adanci si late din suprafata de rulare a anvelopei elimina rapid apa ajutandu-va sa pastrati un control optim in conditii extreme de ploaie.
Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.
Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate
Raport gol-plin variabil. Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare. Blocul masiv al umărului exterior asigură dispersia rapidă şi fără turbulenţe a apei, furnizând o uimitoare stabilitate la viraje.Beneficii Rezistenţă crescută la acvaplanare; contact mai mare cu drumul; stabilitate îmbunătăţită la viraje şi precizie de dirijare.
Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje; rezistenţă sporită la acvaplanare.
Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.
Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.
Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.