O anvelopa de inalta performanta, pentru toate conditiile meteo imprevizibile din timpul iernii
Capacitate de şofat în orice condiţii meteo din timpul iernii
Winter Sport 3D este optimizată pentru a face faţă oricărei condiţii meteo din timpul iernii, datorită celor trei renuri diferite, poziţionate în anumite părţi ale anvelopei.
Manevrabilitate excepţională pe carosabilul uscat
Anvelopa SP Winter Sport 3D beneficiază de tehnologia Dunlop Touch, oferindu-vă un „simţ” mai bun al drumului – factor crucial pentru control şi manevrare. O nouă renură interblocantă 3D creează o zonă laterală fermă, care îmbunătăţeşte manevrabilitatea şi stabilitatea pe drumuri uscate.
Aderenţă excelentă pe carosabilul ud şi uscat
Compusul special din silică rămâne flexibil la temperaturi joase, oferindu-vă aderenţă sporită pe drumuri ude şi uscate. Presiunea este distribuită uniform pe o suprafaţă lată de contact, ajutând la menţinerea aderenţei pe drum.
Rezistenţă la acvaplanare
Canelurile direcţionale permit drenarea rapidă şi fără turbulenţe a apei, sporind rezistenţa la acvaplanare.
Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.
Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.
Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate
Sistem Multi-lamele (Multi Blade System). Condiţiile meteo pe timp de iarnă pot varia foarte mult. De la rece şi uscat la zăpadă sau lapoviţă, aceste condiţii solicită foarte mult anvelopa. Sistemul Multi-lamele de la Dunlop face faţă acestei provocări, promovând un tip diferit de nervuri pentru starea variabilă a drumului pe timp de iarnă.BeneficiiPerformanţă constantă în diverse condiţii meteo de iarnă.
Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.